Rabatt i webbutik för kläder

En småföretagare:
”Kära vänner och vänners vänner!! Jag behöver er, och överlevnaden av min butik behöver er! jag står i ett läge nu där jag måste agera eller ge upp. Agera känns bäst! Jag har helt enkelt inte snabbt nog lyckats flirta med Karlskronaborna, och jag har haft lite för dålig fantasi på min internet shop. Nu är jag i ett läge där jag MÅSTE öka min försäljning. SNÄLLA HJÄLP MIG MED DETTA! Om ni på min webshop väljer ut tre plagg…så blir det tredje och billigaste plagget en gåva från mig. Detta erbjudande gäller februari ut.
Tusen tack för hjälpen, den behövs!”
http://www.butiksalsa.se/

Det är klart att man vill hjälpa till!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

