Ännu en kaffeväska eller kaffekasse är färdig

Imorse sydde jag färdigt ännu en kaffeväska. Då är det bara två halvfärdiga kvar 🙂
Kaffeväskan är gjord av kaffeförpackningar och fodrad med svart tyg. Det finns även en liten innerficka.

Jag säljer dem på hantverksmarknader med annat jag har sytt, stickat och virkat. Även sylt och marmelad säljer jag på marknader. Men provsmakning så har jag sålt en hel del. Men man får ju prata för varan när man är på marknader.

Det här inlägget postades i återbruk, sömnad. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Ännu en kaffeväska eller kaffekasse är färdig

  1. Mazlin skriver:

    Wow vad häftigt

  2. Karin skriver:

    Hej!
    Jag håller på med ett projekt i skolan på syslöjden med att återvinna material och jag tänkte göra en kaffeväska för jag tycker dom är coola men har inte hittat någon bra beskriving på hur man gör, eller vilken sömn man ska ha så det inte spricker och allt. Såg din kaffeväska och den är väldig väldig fin och undrar om du skulle kunna beskriva eller typ något hur man gör en, skulle vara jätte snällt 🙂

Kommentera

